sadistiska onda varelser

Igår va en bra dag för vårat blivande hem. Va mkt som fixades där bla ha vi fått it där nu. Stängde av mitt it hemma för flera veckor sen och det är sjukt va beroende man är av den skiten egentligen. Innan har man alltid kunnat gå in och kolla upp om det var ngt men nu ha vi fått klara oss utan det. Det va lite stenåldersvarning kände jag. Så skönt att det är igång igen men får ändå försöka klara mig utan det i några dagar till eftersom ja inte har det i lgh.

 

Idag är en lite mindre bra dag. Tandläkaren ringde nämligen igår och bokade om min tid tills idag. Fick en klump i magen direkt eftersom det inte blev mkt förberedelse där för mig inte. För min del att gå till tandläkaren är samma sak som att bli misshandlad och sedan rånad. Att de där sadistiska onda varelserna får kalla sig tandläkare är för mig en gåta. Nä fängelse skulle dem ha!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

fy för tandläkarbesök

2010-02-23 @ 11:43:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design