I survived..

Jag överlevde tandläkaren som ni kanske märker. Gick relativt bra denna gng tycker jag men jag va noga med att försäkra dem att jag inte tycker om dem. Men jag gissar att det är ganska ömsesidigt, tror nämligen inte att jag är den lättaste att ha att göra med när ja ligger där och hyperventilerar.

 

Träningen va super bra som vanligt och definitivt lika rolig, stoort plus! Och idag fortsätter det med styrkepass med stänger. Love it!

Idag är nog världens bästa onsdag känner jag. Nedförbacken börjar snart och vi kommer en dag närmre mars för det är i mars det börjar för er som inte vet! 2010 kommer att bli ett super bra år för det blir ju vad man gör det till, det bästa=).

 

Tiden är den mest rättvist fördelade resursen.

 Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn.


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Godmorgon, sprider lite good karma nu på morgonen.. haha! Hoppas du får en bra dag :)

2010-02-24 @ 10:03:21
URL: http://www.haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design