i natt...

...var en stor natt för mig. Jag gifte mig. Jag som sagt att jag aldrig ska gifta mig men man kan ju ändra sig. Det blir ju så ibland en väg leder till en annan osv man kan aldrig vara riktigt säker på vart vägen tar en. Det var ett fint bröllop lite synd bara att jag aldrig hann fixa håret men ibland är det ju lite stressigt.

Och ja för er som inte riktigt förstår så var det en dröm, thank god, ja menar ett bröllop utan att ha fixat håret, tror inte så va…

 

Gårdagen bestod av träning, tvätt och matlagning är nöjd att ja hann med en del ändå. Fick även en försenad alla <3 dag present utav alex, en super fin klänning som jag haft mina ögon på, me like!

 

 

 

Tre skeden i livet
Det förflutna som aldrig återvände
Nuet som inte varar
Framtiden som är okänd


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Allt bra med dig idag ? :)

2010-02-16 @ 10:23:24
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design