i brist på annat

Jag har insett att ord saknar betydelse
Jag lyssnar på de som har ngt vettigt att säga
Jag pratar en hel del om framtiden just nu
Jag tycker om planerna
Jag avskyr det vita möglet
Kärlek är underbart när det är på riktigt ♥
Jag är sugen på mat, svälter snart
Jag kommer aldrig att glömma de positiva och negativa dagar som förändrade allt
Sist jag grät var av ren ilska
När jag är glad hoppar jag på små moln
När jag vaknar på morgonen så undrar jag vad klockan är
Innan jag somnar så går hjärnan på högvarv
Just nu tänker jag på våren/sommaren/hösten
Idag är det dags för min lille lurvas att klippa sig och sedan är det dags för träning för mig
Inatt ska jag sova super skönt
Imorgon är det nya tag som gäller
Jag vill verkligen inte uppleva en sån här vinter igen i så fall blir ja tvungen att flytta söderut
Jag kommer inom kort få ett psykbryt om inte våren infinner sig

ska försöka sluta tjata om den vita häxan och det vita möglet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design