helvetet måste frusit till is

Som så många andra luncher så sprang jag på kvarterspolisen.

Han: ska du flytta?

Jag: ja det ska jag göra

Han: näee det va tråkigt.

Jag: (ser ut som ett stort frågetecken)

Han: när ska du flytta?

Jag: jag vet inte riktigt när det blir men om ett par veckor.

Han: usch nej det va inte kul!

 

Jag går därifrån i chocktillstånd! För de som vet så har jag och kvarterspolisen haft våra duster. Men jag antar att han tycker att han fått fason på mig efter många om och men så han tycker väl det är tråkigt att behöva börja om från början med ngn ny.

Trodde aldrig han skulle va trevlig vilket han varit ett tag nu och allra minst att han skulle tycka det va tråkigt att jag skulle flytta… helvetet måste frusit till is!


Kommentarer
Postat av: anna

Hehe, eller så kanske han verkligen kommer sakna dig? ;)

2010-02-01 @ 15:48:18
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Anonym

eyy! ja har mailat dig :)

2010-02-01 @ 23:18:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design