fredag eftermiddag

Mycket planer och mycket tankar som figurerar i huvudet denna eftermiddag. Mycket konstigheter snurrar men även mycket roliga saker vilket är det viktigaste. Och jag är evigt tacksam för camilla som jag kan ventilera alltifrån det ena till det andra med. en vacker dag kommer jag förmodligen ha tjatat hål i huvudet på henne men det är såna smällar man får ta!
 
Är även sjukt sugen på att åka iväg på bus med min kära vapendragare. det va alldeles för längesen vi va iväg på äventyr. Men snart så=)!
 
Nähä nu ska jag lämna alla konstigheter och diverse bakom mig och bara fokusera på det viktiga och betydelsefulla.
 
Du härdades i solsken
du druknade i regn
En sak är då säker
du är en riktig vän


   

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

fina bilder :)

2010-02-12 @ 16:17:41
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Jaha okej vad kul, vad heter den? :)

Jag har tvån st Bichon Havanaise :P

2010-02-12 @ 18:26:45
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design