Väldigt generös snubbe!!!

Han den där Jonas Almgren verkar vara en super schysst snubbe. Jag kommer till final utan att delta i tävlingar, jag tom vinner emellanåt eftersom de bara drar min mail adress hux flux.
Och titta bara hur många gng han tex erbjuder sig att betala mina julklappar. Väldigt generöst, ja menar vi känner ju inte ens varandra. Han verkar dock inte ha alla knivar i lådan så att säga, då han skriver att han behöver min email adress. Men vi tackar och bugar för ditt generösa erbjudande!!!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Han e schysst mot mig med !!! Skulle vilja veta var han bor så jag kan tacka honom personligen face2face !!

2011-01-05 @ 08:13:14
URL: http://www.itmagnus.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design