2010 års lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev gravid, det ha aldrig hänt förut

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag tror att mitt nyårslöfte va att inte ha ngt nyårslöfte och det höll jag

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja min syster blev mamma och jag blev världens stoltaste moster <3

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, danmark, spanien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inte ngt men ngn

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 feb då jag blev moster och den 3 aug då jag fick ett plus på gravstickan

8. Vad var din största framgång 2010?
säger som förra året, min största framgång va nog den framgången inom mig. Ha lärt mig lite mer att släppa saker och ting, äntligen. Går inte alltid styra över det som händer. Det som händer det händer och sker oftast av en anledning och så är det.


9. Största misstaget?
Inget större misstag direkt iaf inget som jag vill skriva om här. misstag kan va bra oxå om man nu lär sig av dem.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har klarat mig riktigt bra i år förutom ett par förkylningar i light version

11. Bästa köpet?

Jag har nog inte köpt ngt större direkt i år. Men de skor ja köper är alltid bra köp.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
inredning, kläder och smink. Ytligt va?!?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få ett plus på gravstickan fick mig oerhört glad. Flög runt på moln hela den dagen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Edward maya – stereo love och trumpetlåten

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
trots att man mått dåligt en del så måste jag säga gladare pga att allt det positiva har övervägt det negativa


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Man kan alltid träna mer. Längtar som tusan till hösten 2011 då jag ska sätta igång igen, antingen på gymmix eller så går jag tillbaka till nordic club igen. då jäkla ska det svettas!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig mindre om oväsentligt prat

18. Hur tillbringade du julen?
julafton hos mormor sen hos pappa. Juldagen hos oss tillsammans med mamma och annadagen i gvd

19. Blev du kär under 2009?
ja blev om möjligt mer kär ♥

20. Favorittidning?
gillar mina korsordstidningar

21. Favoritprogram på TV?
under hösten va det idol, som vanligt. annars finns det inte mkt bra på tv tycker jag inte. möjligtvis på E-channel i så fall.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar ingen varken nu eller då. finns inget utrymme för det.

23. Bästa boken du läste i år?
mammapraktikan haha

24. Största musikaliska upptäckten?
Jay smith

25. Något du önskade dig och fick?
Ja nästan, är halvvägs iaf=)

26. Något du önskade dig men inte fick?
nej

27. Årets bästa film?
som sagt ja är sen, twilight

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
min födelsedag var en tråkig måndag, den spenderades iaf tillsammans med familjen med lite mat

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns alltid saker som kan göra allt bättre men jag är mer än sjukt nöjd med året i det stora hela.

30. Nyårslöftet för 2011 är?
Att jag ska göra mitt bästa för att bli en så bra mamma, syster, dotter, flickvän, moster och vän som möjligt!

 

Guuud vad jag ser framemot 2011! Jag har sagt det innan och jag säger det igen: allt blir bara bättre å bättre och 2011 kommer bli det bästa året hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design