Måndag

God morgon på er!

Då var det måndag igen. Ganska skönt om du frågar mig. Blir kort dag för mig idag eftersom Casper ska iväg till barberaren. Är en gnutta avis på han måste jag säga. Hade gärna gått till frisören själv idag, men jag får stå ut med mitt barr några dagar till.

Bjuder på lite bilder från helgen som tyvärr inte är av den bästa kvalitén.




på den libanesiska restaurangen


jay- min favorit


de tre semifinalisterna





magen


våran advenstljusstake
2an ser visst ut att stå lite snett ser jag


Kommentarer
Postat av: Alex

Är det inte 3an som står snett? ;S

2010-12-06 @ 22:45:20
Postat av: linda

jo alex du ha så rätt så trean står snett och 2an lutar ;)

2010-12-07 @ 06:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design