Julklappstips

..åt mig och andra.
Jag har inte svårt för att bränna pengar på saker och ting, men måste bara tipsa er om en sida där förmodligen fler än jag kan spendera hur mkt pengar som helst.
Eleven
Finns hur mkt som helst och bra grejer till bra priser.
Det går att göra egna önskelistor där oxå och tro det eller ej men min önskelista där är låååång.





jag har bla köpt en liknande sån här. En massa ögonskuggor.
Har haft lite förutfattade meningar om sånt när det är många i en och bra priser. Men blev riktigt positivt överraskad=) Hur kul som helst att testa och kombinera nya färger=)!


Kommentarer
Postat av: shms

va fin blogg du har :)

2010-12-17 @ 17:55:45
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design