istid på riktigt

Satan i gatan vad kallt det är ute! Jag hoppas innerligt att inte förra årets vinter upprepar sig för då ha vi sån här kyla ända in i april och så får vi skrapa rutorna i mitten av maj(vilket inte är normalt). Nej ja klarar inte riktigt det, räcker att det vita möglet ligger i dec sen kan det bli vår tycker jag. Med tanke på att vi blev helt snuvade på den förra året så förtjänar vi det!

 

Vem va meganöten som sa att det skulle bli mildrare vintrar nu för tiden? Han borde pensioneras för han vet inte vad han yrar om!

 

Näst sista dagen på jobbet nu=)! Och idag är det dags för julklappsbyte vilket innebär att alla ska köpa en julklapp för 50 kr och rimma på den. Visst är det svårt att köpa ngt vettigt för den ynka lilla summan?

Jag brukar vara rätt duktig på rim men idag var det segt att komma på ngt vettigt.

 

Detta är en trevlig grej

Som passar både kille och tjej

Det är ingen cykel

Och heller ingen nyckel

Gillar snö, rött och gröt

Men är inte speciellt söt

Ofta ett måste på julen

annars blir det nog ingen kul en.

 

Vet du vad det är jag har köpt?


Kommentarer
Postat av: alex

Test

2010-12-21 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design