Finally friday

God morgon på er! För visst är det en god morgon varje fredag=)!?!

Gårdagen va en underbar torsdag precis som jag trodde. Allt gick bra på mvc, alla värden va bra och den lilla sparkade samtidigt som vi lyssnade på hjärtljuden. Mitt lilla A-barn =)!

 

Klippningen blev inte riktigt som jag tänkt mig dock. Ska ta och boka en tid igen och klippa det lite till så kanske det blir bättre. Annars kanske det bara är så att jag måste inse att det inte går att få frisyrerna som kändisarna har på röda mattan =/.

 

Vilket fall som helst så är det fredag och det är så härligt. Först ut är det jobb sedan ska jag inta min plats i kiosken där det ska serveras godis till alla gottegrisar därav mig själv också. Hoppas de har massa gott där idag!!!


vårt glada a-barn ♥


måste nämna mitt lilla besöksrekord igår, 176 st unika, låter inte som så många för vissa men för min lilla blogg så va det iaf rekord.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja, verkligen fy ;P

Jag tror faktiskt de flesta syskon bråkar, det är juh normalt, haha!



Men oj, vad mycket besökare du har! ag ska vara glad om jag ahr 20 :P haha!

2010-12-17 @ 09:54:56
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design