En låt från förr då allt va en fest

Tillägnad johanna & joss
en låt som spelade flitigt då =)
vad skulle man göra utan sina minnen?




Tiden tillbringades på Fu rong eller på kärleken, ibland hände det ju att vi va på andra ställen som hos mig också.
Törsten släckte vi med öl eller hemmagjort vin som förövrigt va totalt livsfarligt, man blev pruttfull!
Blomster stod ofta för festlokalen och 16 åringen roade oss.
Det va fest dag in och dag ut nästan helt utan paus.
Mycket roligt som hände men kanske inte mkt man kan/vill skriva här=)!

En tid då livet helt enkelt va en fest och inget annat!!!


Kommentarer
Postat av: josse

hahaha jaaa där är den=) vad kul vi hade då=)

2010-12-02 @ 16:26:37
Postat av: Christine

Tack! Jag är supernöjd! Alltid lite lättare när det är nån man känner som tar bilderna åt en. Men vi får se om jag känner mig lika bekväm nästa gång då jag tänkt att det ska vara lite mer hud...

2010-12-02 @ 19:16:15
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design