Bra start

Vet ni hur man börjar dagen på bästa sätt?

Med lussekatter!

Så nu hoppas jag dagen fortsätter lika bra som den startat=)

 

Igår va första gng på länge som jag inte hade några som helst måsten. Jag kunde bara vara. Kändes mkt märkligt måste jag säga. Skönt va det men samtidigt va det väldigt svårt att slappna av.

Idag däremot är det den stora städdagen. Det ska städas, tvättas och fixas. Skönt att ha sånt gjort innan helgen. Sen tror jag att golvet i hallen kommer bli helt färdigt idag också. Super snyggt blir det!

 

 

 

Det är väl för väl att lögnen finns tänk om allt man hörde va sant


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gumman. Visst är de gott när man har haft städdagar :)

2010-12-09 @ 08:53:14
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design