Andra advent

Im back!
Saknat mig?
kunde väl tro det!!!

Helgen började som sagt redan i torsdags med myskväll och film. Vi är lite sena här emellanåt men vi kollade på snabba cash. Och jag undrar ju vad all uppståndelse kring den filmen berodde på?! Tycker ju inte den va mkt att hänga i granen.

I fredags bar det av mot göteborg där det väntades shopping och idol. Innan idol blev det oxå ett besök på en libansesisk restaurang med lina, gunde, mile och calle. Himlans trevligt!
Vilken skillnad det är att höra idolerna sjunga live. Minnah va helt sukt duktig och jag fick såna rysningar när hon sjöng total eclipse of the heart. Jay behöver ja ju inte ens nämna, i mina ögon är han redan en världsartist! Så det va helt klart rätt personer som gick vidare.

Lördagen började med en fantastiskt frukostbuffe. Alex är inte så stor i maten vid frukosten men jag och magen åt för han oxå.Va inte så imponerad av scandic crown till en början men efter att ha ätit deras frukost så höjdes betyget rejält!
Det blev sedan lite mer shopping innan vi begav oss hemåt mot vmo där det vankades julbord hos pappa och co. Blev en ganska tidig kväll då jag va helt slutkörd. Somnade innan tio, där jag trivs som bäst, i alex knä!

Har varit en ovanligt lång helg och än är den inte över =). Nu blir det strax lite mat sedan ska jag och casper gå varandra på nerverna då han ska duschas och ikväll blir det film som det brukar bli varje söndag=)!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har saknat dig iallafall!! Låter som att ni haft en toppen rolig helg! Ringer imån när jag har slutat jobba gumman. Puss

2010-12-05 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design