Tisdag

Veckans segaste dag har nu snart kommit till sitt slut, likilike!

 

Känns verkligen att det börjar bli höst ute, invigde skinnjackan, halsduken och vantarna förra veckan, idag invigde jag ett par stövletter och imorgon tänker jag inviga mössan om det är lika kyligt ute på morgonen. Tyvärr måste jag säga blir det varmare på dagen så det är skitsvårt och klä sig. Hatar dessa mellandagar, tycker det ska vara antingen eller. Men hos mig är det höst nu och jag tänker klä mig därefter. Hösten är riktigt härlig, speciellt när solen skiner och luften är sådär hög och riktigt frisk!

 

Gymmix har satt igång denna veckan också. Har inte riktigt bestämt mig för vilka pass jag ska gå på än. Två pass som jag vill gå på är precis efter varandra men på olika ställen, kan bli lite stressigt. Himla synd att det bästa passet är borta då ledaren har flyttat men såg att det hade tillkommit lite andra intressanta pass så får se vad det blir. Nu ska det se till att brännas igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design