Mot sommaren!

Nedräkningen mot sommaren har börjat, det känns i hela kroppen. Redan tänker ni säkert? Men jag kan lova er att det kommer att gå sjukt fort.

Så mkt jag vill göra och som jag längtar till. Är så sugen att bara inta en uteservering och dricka kall öl, lyssna på somriga låtar, använda alla söta sommar klänningar som bara hänger i garderoben och skriker att de vill ut, alla snygga sandaler som saknar mina fötter(hur man nu kan sakna fötter usch).

 

Längtar så mkt efter sommaren, till solen och värmen. Längtar extremt mycket efter Tylörocken. Jag hoppas innerligt att det blir lika bra kanon väder som förra året, åhhh vad jag längtar efter allt kuligt!
Jag är redo för sommaren frågan är om sommaren är redo för mig!


12 v och 3 dagar
tills semestern, gasen i botten nu kör vi!

 


Tylörocken..=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design