fredag

Blev inte lika mkt gjort igår som planerat. Mådde inte kanon så låg mest i soffan. Fick iaf bekräftat igår att jag har en bakterie/infektion i kroppen som jag nu fått antibiotika mot så snart är jag piggelin igen. Då jäklar=)!

 

Skönt att det äntligen är fredag. Helgen ska ta tillvaro på genom att ladda batterierna med förhoppningsvis lite sol och sedan lite fix hemma som måste göras. Samtidigt är jag väldigt sugen på att träffa mina tjejer för lite prat och drickbart men får se hur det blir. Måste som sagt ladda batterierna först för de jag har nu går lite på halvfart.

Vad händer i helgen? några planer? 

 

Med vetandet växer tvivlet

 

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design