film på film på film

Dagen blev bättre än förväntat. Vilket vi gillar skarpt när det är på det hållet.

Ha precis tränat och slängt i mig lite mat. När ja äter själv måste ja göra ngt samtidigt, antingen läsa eller kolla på tv. KAn lixom inte bara sitta å äta och kolla ut i tomma intet.Nä nä boooring!  Iaf satte mig framföt tv:n nu och upptäckte att det är bra filmer om vartannat ikväll. Whyyy?  Nu började pretty woman, kl 20.00 börjar Taken och kl 21.00 börjar beck- öga för öga. Varför just idag? Vill inte ha tv kvällar mitt i veckan för då har man så mkt annat man måste göra. Varför kan det aldrig visas bra filmer på helgerna? då går det bara massa skit. Men nu är det ju film på film på film. Hinner ju inte ens kolla klart på en innan den andra braiga filmen börjar. Usch ett i-landsproblem mitt i veckan.

ansiktsmask och film eller tvätt och städ...hmmm...What to do what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design