Ett fall för frestelsen

Någon mer som såg the hills igår? Herregud som Heidi ser ut nu. Hon kommer se ut precis som brodys mamma om några år. Kan inte förstå hur man väljer att vilja se ut som en skräcködla. För det är precis dit hon är på väg – en hollywood skräcködla!

 

Efter träningen kom cam och milo och hälsade på. Han är så fin det lilla livet <3.

Cam: jag har bitit ner mina naglar nu

Jag: varför? Jag skulle ju göra fransk manikyr på dig.

Cam: men hallå, jag med långa naglar är som att en alkoholist har en flaska brännvin i kylen. Det funkar inte, frestelsen blir för stor!

 

Sedan blev det iaf soffan där jag somnade framför den tredje och sista delen av avatar.



lill fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design