Det är redan...

..12 april. Vilket betyder att snart har halva april gått. Behöver jag ens säga det?! Ok, tiden går fort nu.

Vilket inte gör ngt alls men när maj väl kommer kan vi få stanna upp och njuta lite tycker jag.

 

Som de flesta vet så har aldrig Turkiet lockat mig för fem öre och speciellt inte efter min syster och deras vistelse där. Men nu verkar det som om ja kommer att få svälja min envishet och ge Turkiet en chans för i sommar bär det förmodligen av just till Turkiet. Kommer säkert att bli jätte bra, ser fram emot att få se ngt nytt, få lite sol på nosen, se alex föräldrars lgh och speciellt ser jag fram emot att åka med alex.

 

Resan till Barcelona är prel.bokad också och dit bär det av i september. Och Barcelona står däremot på min to-do-list.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design