Back to work..woohoo

Tittar man tillbaka på långledigheten så är jag super nöjd. Torsdagens utgång va kanon, längesen jag hade så kul på harrys och det va jätte kul att träffa folket som va där. Fredagen blev en lugn och skön dag tillsammans med den bästa och grillning hos mor på kvällen.

I lördags var det ju helt underbart väder, så det blev lång promenad och lite fix innan det blev grillning, vin och spel. En härlig afton!

Söndagen bestod bara av mys, skumbad, film och promenad. Vilket sen togs igen igår där hela dagen bestod av städning bla i den gamla lgh.

För att sammanfatta långledigheten ännu lite kortare så räcker det att jag säger att jag är sjukt nöjd med den.

 

Nu inväntas en liten kortvecka för att sedan inta ännu en helg som kommer gå i hemmets tecken!

Nu jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design