välkommen underbara lördag

vaknade vid kvart i sju i morse ganska pigg och utvilad, dock inte av mig själv utan av caspers gnäll.
Att jag inte va död vid den tiden en lördag morgon beror nog på att jag somnade i soffan innan tio igår!
Hallå borde jag inte ta det som en varning?! det är väl bara äldre som tex min mamma som brukar somna i soffan så tidigt en fredag kväll? Kanske bara ännu ett tecken på att jag snart är vuxen! Vuxen dagen närmar ju sig med stormsteg....

Ha duschat, ätit frukost och ska strax ta itu med lördagens spännande sysslor dvs städning, rensning och lite senare i em blir det fotboll om vädret tillåter!

Då tar vi tag i dagen så kör vi, godmorgon på er!

fanns här inga fler än jag så vore jag bäst, kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: inte ditt namn

Hur kan man va utvilad om man vaknar klockan 7 på en helg?

2009-09-05 @ 09:40:15
URL: http://murderkitty.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Sötnos!

Ja allt bara bra här med ;)

Haha jag kan med vakna upp så. Får dock aldrig sova längre än till halv nio för min lille Lewis..

2009-09-05 @ 11:20:45
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-05 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design