Tigerskiosken

Idag är det dags för mig att stå i kiosken i ishallen igen. Kiosktiderna jag har i år kommer förmodligen bli de enda tillfällena att se på tigers när de spelar nu denna säsongen. Följde dem innan pga att kusinen spelade där men eftersom han har gått över till gislaved nu så kommer det ju inte bli att man åker ner och kollar på tigers. Får väl ta mig till gvd någon gång framöver istället.
 
Kan ju vara ganska dåligt med godis på träningsmatcherna i kiosken. Men hoppas iaf att de har några goda s-märken där. S-märken är ngt som är sjukt underskattat, det är ju såå gott!
Eller att det åtminstone finns ngt annat ätbart.
Jag är godis sugen nu och eftersom jag förmodligen är världsbäst på att sälja godis och pga att man inte får något för att stå i kiosken så tar jag ut min välförtjänta lön i godisätning istället!




 det visste ni inte va att ja å johanna varit med i tigers va;)
inte många som visste om det kanske men vi va nog bäst
bäst på fest (som ni nog kan se)
goo tigers goo


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

söta =)

2009-09-16 @ 13:43:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh , s-märken e så sjukt goda :D

2009-09-16 @ 20:52:38
URL: http://sandrapostner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design