tack gode gud..

 för att det är fredag idag. Det var en riktig plåga att rulla ur sängen i morse. Längtar så sjukt mkt tills ikväll när jag får krypa upp i soffan, tända lite ljus och äta en hel massa fett!

Hade varit himla mysigt att se ngn bra film ikväll också men jag vet att det är ingen idé för att jag vet att jag kommer att somna i soffan strax efter idol. Ha verkligen blivit en riktig k*rring.

Så mina planer för dagen är jobb, frissan, äta fett, idol och somna i soffan!  Vad är dina?

 

 

 

Om man inte hade någonting man vill komma bort ifrån

och sedan måste komma tillbaka till

hur kunde man då vet hur underbart där är med helger


Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

oj men tack! förresten liknar du någon från tv.. kan inte komma på vem bara! :)

2009-09-18 @ 10:03:29
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin Fredag :)

2009-09-18 @ 10:28:28
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design