ovanor och beroende

trots att jag blivit av med mitt värsta beroende och en dålig vana, rökningen så har jag fortfarande ett flertal andra ovanor/vanor och beroenden.

 

♦är totalt beroende av hemnet, är inne flera gng om dagen och kollar ifall det kommit in ngt nytt objekt. Just nu håller jag till uppe i nacka.En riktig hemnetknarkare är jag!

 

♦överdoserar en hel del maträtter med ketchup. Använder ketchup till förbannelse, vet inte hur länge en stor flaska räcker hemma hos mig men det är inte länge.

 

♦kommer alltid i tid. Hatar när folk kommer försent, tycker det är respektlöst och oansvarigt så därför är jag alltid ute i god tid. (undantag kan förekomma;)

 

♦håller på att få ett nytt beroende, sidan tradera! Satan i gatan va kul det är att bjuda på en massa grejer.  Jag bjuder både hit och dit för en massa onödiga saker. Just nu håller jag och en kille på att slåss om ett wii. Men vi vet nog båda två att det är mitt i slutändan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

eve slljer nog sitt gärna, hon använder inte det som ofta

2009-09-29 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design