lista i brist på annat

Favoritcafé: finns inga direkt mysiga här
Favoritplagg i garderoben just nu: måste vara ngn av mina klänningar
Byter gärna garderob med: ngn med en drös av kläder
Vanligaste färgen på mina kläder: svart
Sminktips till allmänheten: investera i bra borstar, använd mary kay
Mig själv med tre ord: världens bästa linda
Jag tränar: aerobics
Jag ville bli när jag var liten: advokat och journalist
Nu vill jag bli: ngt inom ekonomi
Humör just nu: lite sådär, lite deppig för att det förmodligen inte blir ngt ikväll
Är det nåt du absolut inte äter: ja e kräsen så d finns en hel del
Hur många kuddar sover du med: just nu ligger det bara 2 kuddar i sängen vf vet ja inte
Morgon- eller nattmänniska: beror på hur man ser det, men varken eller, eller både och
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det har ingen aning om vad spara betyder
Bästa film: finns så många
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, en flicka å en pojke
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: Jag är kittligast!
Största svaghet: shopping
Det här är jag bra på: att lyssna, slösa pengar och jag kan ge sjukt bra tips
Chips, morötter eller godis? estrella dill, morötter med dip och choklad=)
Stökigt eller välstädat? välstädat
Kaffe, te eller inget? både och
Har du en besatthet? Hemnetknarkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design