Jag...

Har: något i mitt öga som stör mig ngt fruktansvärt

Vet: vad jag vill och tänker inte nöja mig med mindre

Känner: att det är ngt som inte är som det ska i kroppen

Tycker: att den grejen som bestämt sig för att bosätta sig i mitt öga ska flytta, bums!

Vill: åka utomlands i feb

Ser fram emot: oktobers festligheter

Ska: bygga upp en mur runt omkring mig och slå bort alla äckligheter som försöker antasta mig

Saknar: den klara synen jag brukar ha på vänster öga

Lyssnar på: camilla

Måste: se till att utlandsresan blir av

Behöver: lite positiv feedback och en stooor kram

Längtar: efter december månad

Gillar: att det finns lite att se fram emot i höst

Ogillar: dåliga ursäkter



nästan exakt ett år sedan på mitt sexparty jag hade då
ser fram emot min födelsedag nu igen
har alltid kul med cam och lina ♥
sen blir det ju vad man gör det till =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med:) kompisar som sett den säger att den var jättebra! och den första var ju grym

2009-09-24 @ 09:58:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Louise

Det var mycket gott :D



Var ska du resa? Och när fyller du år? :)

2009-09-24 @ 10:02:45
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: FEBB

vill också åka utomlands i februari! fyller år då,kmr aldrig ha råd.. haha:P och ja dne rä ritkigt mysig

2009-09-24 @ 10:28:45
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skickar en stooor kram /marlene

2009-09-24 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design