hjärtattack!

Detta är helt klart inte min dag! Känns som om allt och lite till har gått käpprätt åt..ja ni vet.

Känner mig nästan sönderstressad.

Sedan nu under eftermiddagen kom det en pall med diverse varor jag hade beställt åt jobbet. Och runt pallen och alla kartonger satt det hård svart plast runt som jag var tvungen att klippa bort.

Lagom små sur och sönderstressad av allt annat tar jag saxen och vevar runt så jag får bort plasten, drar bort den och tar med den mot soprummet. Men hinner inte ta ett steg innan en jäkla mördarmus hoppar ut från plasten och man kan nästan se att den har mord i blicken så som den springer runt mina ben, hoppar som en guttaperkaboll och försöker orsaka mig en hjärtattack!

Som tur är lyckas jag ta mig in i sista stund och han då hämta hjälp, Marcus och Oskar fick ta hand om varorna och det lilla åbäket!

 

Nä detta är inte min dag, efter aerobicsen ikväll ska jag hem och lägga mig i fosterställning, lipa och tycka synd om mig själv. Hade jag inte slutat röka hade jag tagit en cigarett på det också!


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Det är sådär... Vad hittar du på idag?

2009-09-17 @ 16:05:02
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !



Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

2009-09-17 @ 17:23:08
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design