Ego lista

Har: ett stort sug på fest och utgång nu, tom gisleparken och host host harrys duger

Känner: mig sjukt pigg och positiv

Tycker 1: att folk som luktar surt/svett borde få utegångsförbud

Tycker 2: att Anders bagge verkar vara en riktig krambjörn

Vill: åka till gbg bo på hotell shoppa och festa

Ser fram emot: Lisebergs julmarknad (ja vet har förmodligen fått en knäpp)

Ska: försöka gå upp vid fem minst en gng i veckan

Saknar: en del pengar på kontot för att göra det jag vill

Lyssnar på: min inre röst som alltid har bra råd

Måste: röra på mig utav bara sjuttsingen för att få tillbaka min ”gamla mage”

Behöver: massage har riktigt ont i nacken

Längtar: inte efter ngt speciellt men ändå en hel del=)

Hoppas: på att få en inbjudan till en inflyttningsfest snarast(pik till lina å gunde;)

Gillar: Camillas bebismage, såg ultraljuds bilderna nu och det ända jag kan säga är; avis ja!

Ogillar: är en underdrift rättare sagt hatar spindeln som bosatt sig utanför trappuppgången



avnjuter en redbull vodka i hotellbaren på europe scandic efter en
 heldags shopping i väntan på melodifestivalen


Kommentarer
Postat av: Linnéa & Elina

Sv: Tackar, tackar :)

2009-09-10 @ 17:04:56
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: cam

de känns som någon e fest sugen=) om ja bara kunde skulle ja festa med dej,mmm wei haha PUsss

2009-09-10 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design