vad är det som går och går..

 
...och aldrig kommer till dörren? jo precis klockan! herregud va tiden går sakta.
har ingen som helst jobbmotivation idag heller dessutom är min tjocka poloklänning alldeles för varm idag. Vilket gör mig lite smått sur och vill inte under några som helst omständiggeter röra på mig eftersom det kan betyda en svett attack. iuuu
 
 
Har en hel del som ska göras efter jobbet. Ska bla städa, sätta upp gardinerna, fixa tvätten. Sedan är det ju aerobics klockan åtta men kan säga att den lockar inte för fem öre. Så vi får se om jag ska hoppa runt på tinas ö idag eller om jag ska hoppa över den. haahaa
 
 
Tror på fullaste allvar att klockan går baklänges här på jobbet. För jag kan nästan svära på att hon va kvart i tre för 20 min sen! Måste ja nog kolla lite nogrannare på, skumt!

 
 
People are always gonna talk about you
Might as well give them something to talk about
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design