underbara fredag <3

Äntligen är det världens bästa dag. Så härligt, älskar allt som har med fredagar att göra. Jobbet blir lite roligare, medarbetarna blir lite trevligare, maten smakar lite bättre, soffan är lite skönare allt blir helt enkelt lite bättre.

 

Kvällen va himla trevlig igår. Alltid lika kul att träffa dem små liven.

Idag ska jag bjuda på tårta på jobbet, vilket betyder att ja måste äta tårta också. Är inte ett jätte stort fan av det men men jag tar en för laget;)!


 

 2 av saker jag fick igår som jag verkligen kan rekomendera
ghd remedy cream
och ghd volume mousse
super bra produkter som går att köpa på thelander & ek i värnamo men går även att köpa på nätet
kostar ca 220 kr/st.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh dom måste jag pröva! :)

2009-10-16 @ 07:50:11
URL: http://metrobloggen.se/dramaqueen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design