Tjoohoo!

Ville bara säga det!

 

Middagen igår kväll hos syster med sällskap var super god. Och det var riktigt lyxigt, får nog ta å bjuda bort mig själv lite oftare=)

Hittade även en inflyttningspresent till lina och gunde. Men hann tyvärr inte med ngt annat för mormor och mamma va uppe hos mig och tjötade.  Får ta tag i de jag skulle gjort imorgon istället.

Hinner ju inte idag för idag är det dags att bege sig till Gislaved igen efter jobbet vilket jag känner en liten suck inför, men men bara att bita ihop och köra på.


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

tack så jätte mkt! :D:D

2009-10-06 @ 08:51:09
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design