Tipspromenad

Gick upp halv åtta i morse, duschade, åt frukost osv. Sedan åkte vi ner till apladalen för att gå tipspromenaden där. Trots att det är riktigt skitväder, är inte det vuxenpoäng så säg:)!?!

Gårdagen och sexpartyt hos emelie va super kul. Riktigt kul när folk kan bjuda på sig själva och jag tror inte det fanns en enda pryd tjej där (22 st) och ingen skämdes för ngt, super kul! Sedan tror jag att det köptes en hel del oxå=)! 

Följde aldrig med folket ut till harrys men däremot följde jag med patricia en snabbis in på gg men det va inte mkt att hänga i julgranen, fylla, tjafs,tjejer som grät och en förjäkla äcklig stank. Vi tog en cider var och drack några klunkar sedan begav vi oss hemåt!
Höjdpunkten på hela kvällen va att träffa emelie och patricia. Det va några år sedan det va vi 3 och mkt har hänt sedan dess men igår när låtarna från den tiden spelades och vi pratade minnen så kändes det ändå så nära.
Tack emelie för igår<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa..dt va några år sen det va vi.. och det finns inget jag hellre skulle vilja spola tillbaka till. tack för igår.

2009-10-25 @ 19:07:29
Postat av: Anonym

me 2 me 2!

2009-10-26 @ 07:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design