söndag

god dagens på er!
ligger och slöar i sängen fortfarande eftersom jag är hundledig och slipper därför gå upp för att gå ut med det lilla livet. vill egentligen gå upp men måste ju passa på att ligga kvar och dra när man kan=)

gårdagen va super trevlig. tom harrys va helt ok, gillade musiken skarpt dessutom.
trots att vi inte stannade kvar tills det stängde så kom vi inte hem förrän halv tre. Tog nämligen ett tag innan alla hade ätit och sedan gick vi hem.
Men som sagt hela kvällen va kanon förutom fotbollen då. Jäkla synd att de inte kunde få in ngt mål för jag tycker definitivt att sverige spelade bättre och de förtjänade faktiskt att vinna. Jäkligt tråkigt att det inte gick vägen.

Nähä nu ska jag nog ta å hoppa upp ur sängen för att se till att dagen börjar ordentligt.
Idag blir det söndags mys för hela slanten!


vi på harrys

kan ju villigt erkänna att jag har sett snyggare bild på mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina =) ringde dig innan =) kram m

2009-10-11 @ 17:20:20
Postat av: michelle

sv tack så mycket :D guud va fin design du har, e det du som gjort den eller?

2009-10-11 @ 18:15:04
URL: http://michelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design