Söndag kväll i soffan

är sjukt dålig på att blogga nu för tiden, känner helt enkelt inte så mkt sug efter det. Men tror det kommer tillbaka snart så håll ut;)! för den som väntar på ngt gott väntar ju aldrig för länge=)!

Helgen är snart över och den har varit sjukt lugn. Gårdagen spenderades mest i soffan, lite för mkt kanske. Jag vill helst göra saker på de lediga dagarna så kan man unna sig att ligga i soffan på lördagskvällen istället. Men kanske behövde samla lite nya krafter.

Gick upp sju i morse(inte helt frivilligt;) för skulle iväg med alexander på dop på bolmsö.
Så på caspers morgonpromenad var jag alltså helt fixad,klänning och stövlar. Grannarna som såg mig då måste trott att ja kom hem vid den tiden istället för att ja gått upp så tidigt en söndag. Det hade nämligen varit mer troligt!

kvällen kommer avslutas med städning och sedan har jag en het date med min soffa och dennes kompis the blanket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design