Måndag morgon

Undrar vad den där extra timmen vi fått, hjälpt ngnstans? Jag känner inte av den iaf. Lika trött som vanligt.

 

Ny vecka och nu ska jag sätta igång ordentligt med saker och ting. Ända sedan innan semestern har jag slarvat med motion, mat, läsk osv och det har satt sina spår. Men det ska bli ändring på det nu. Det ska bli som vanligt igen nu, ingen läsk eller skit mat på veckodagarna(undantag finns självklart) mer motion igen och inte äta för sent, helst inte efter sex. Kommer att bli jobbigt i början, för älskar ju att äta, men det är ju så jag alltid gjort innan så det är bara att bita ihop. Ja ska ha tillbaka min mage så är det bara, kosta va det kosta vill;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design