Helgen

Är nu slut och jag är ganska så trött och sliten. Har inte blivit så många timmars sömn men bra har den varit.

Fredagen tillbringades på lilla k och sen en liten runda på harrys.

 

Lördagen blev inte alls som jag trodde utan ngt helt annat. Det va överraskningsfest med super god mat och en trip till jkpg istället vilket va kanon kul. Kul att se ngt nytt och kul att få träffa jkpg igen också.

Kan ju säga att jag blev riktigt överraskad, minst sagt! Det tog en stund innan jag kunde slappna av och jag va ganska så trött och utmattad och det märktes på vägen hem sen, dröjde inte länge förrän jag somnade i bilen. Så det var ganska skönt att komma hem till sin säng efter en kväll som varit kanon kul men verkligen tagit på krafterna. Hann nog knappt lägga huvudet på kudden förrän jag somnade.

Tack igen alla för helgen, speciellt Marlene och Camilla som fixat allt så himla bra, TACK<3!

 

Min födelsedag igår spenderades inne i soffan mest tillsammans med världens finaste. Syster yster kom upp en runda och myste också annars så var den ganska så händelselös men mysig!

 

En hel massa kärlek till er som jag spenderat helgen med <3


Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Grattis i efterskott!



Och tack för kommentaren i min blogg som jag glömt att svara på :-/ Är alltid kul när någon ny kommenterar!



Hoppas att du får en fin måndag

2009-10-19 @ 10:58:43
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design