Ego lista

JAG...

Är:
sugen på lussekatter

Har: alltid rätt enligt Alexander

Får: inte dricka rosa pantern när jag är ute, får för många ovälkomna gäster i ansiktet då

Vet: att jag har världens bästa syster

Känner: mig sjukt trött

Tycker:  att folk kan sluta med att uppdatera sin ”status” på fb om allt de gör in i minsta detalj. Hallå ingen bryr sig om du fick mat nyss och en timme senare ska läs en bok.

Vill: att vissa grejer ska vara klara nu

Ser fram emot: min dröm

Ska: se till att få saker och ting gjorda framöver

Saknar: mikey mike

Lyssnar på: camilla och ingen annan

Måste:  se till att ha lite tur nu

Önskar: en liten hemlis

Behöver: uppskattning

Längtar: till jag ska bli världens bästa moster

Gillar: min dröm

Ogillar: trötthet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design