25 år idag!

"Jag må jag leva jag må jag leva..." hurra hurra hurra
stort grattis till mig själv på min och bara min dag!

Igår gick jag bort till marlene i tron om att hon skulle fixa mitt hår, sedan skulle ja cam lina å emilia åka till gisleparken trodde jag. sprang bort där lite halvstressad å när marlene öppnar dörren står alla där och sjunger för mig! Helt chockad gömmer ja mig bakom dörren där jag började gråta haha. de hade planerat en överraskningsfest med super god mat, vip på sliver i jkpg och med gratis inträde. De hade fixat minubuss och allt, helt sjukt vilken kul kväll.
Somnade i bussen på vägen hem helt utmattad!

Kan inte  tacka alla nog för igår! fortfarande chockad att ni fixat allt bara för mig! TACK!

Kommentarer
Postat av: M

då får man väl säga grattis :)!

2009-10-18 @ 19:53:34
URL: http://margitwilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design