rånad

allt var frid och fröjd tills för en liten liten stund sen, tills jag blev rånad på allt jag äger och har!
och vilket jävla rån sen. Blev rånad av några jädrans papperslappar som dimper ner i brevlådan varje månad. Pinsamt!
Hur kan några ynka papperslappar med svarta krumilurer barskrapa en så totalt?! det undrar jag.
Jag hatar räkningar.

Finns bara en sak som kan göra mig på lite bättre humör just nu och alla vet väl vad det är! Shop until I drop Bäst att jag lämnar ifrån mig datan innan jag gör ngt som jag ångrar. Shoppar upp pengar jag inte har, vem vet håller du inte i dina pengar kanske jag shoppar upp dem oxå!

Hi, my name is Linda and I am a shopaholic

But I like my disease so please don´t cure me

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design