inte så kaxig

kan ju villigt erkänna att jag inte är mitt vanliga kaxiga jag idag. idag har skalet(läs kroppen) sitt egna liv medan det som finns innanför inte har ngt alls.

trots verk i kropp och själ så har jag fått lite fixat här hemma.
målat, lagat mat,framkallat 205 st kort, dragit ut alla kläder ur garderoben och rensat lite. Nu väntar jag mest på att mamma och thomas ska komma med nytt badrumsskåp,underhylla och ett hörnskåp.
hade tänkt duscha casper idag ocå men det får nog vänta tills imorgon då febern förhoppningsvis har försvunnit.

nu ska jag ta nya krafttag=)!


Kommentarer
Postat av: ~This Is Johannah ~

Hej! :) Jo tack allt bra här, själv då? Nja, har inget speciellt planerat, ska jobba lite med olika designer och mest ta det lungt och mysa med sambon :) Själv då? nåt roligt planerat?



Oj tack så jättemycket! :) det är alltid kul med lite komplimanger ;) hehe.



Hoppas du får en fantastisk dag. Kram/Johannah

2009-11-21 @ 16:07:03
URL: http://thisisjohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design