Inte bra

Någon där uppe kan inte tycka om mig. Vilken jäkla piss dag det var igår. Seg, kall och huvudvärks dag var det. Och när jag kommer till jobbet kl 13.00 igår jo vad händer: en kollega backar in i min bil. Ena bakdörren är nu helt repig och inbucklad. Kan säga att det var det sista jag behöver just nu.

Men som med så mkt annat så är det bara att bita ihop och köra på som vanligt.

 

Vill faktiskt bli riktigt sjuk nu, är trött på att gå runt och må sådär konstant. Vet ju att så fort min stress lägger sig och allt blir lugna gatan så kommer det ju at flyga på mig som ett litet barn flyger på det största paketet på julafton. Men frågan är ju när stressen lägger sig, det kan ju ta tid.

Jaja bara att bita ihop där också.

Nähä nu är det färdig gnällt för idag, ska se till att starta dagen ordentligt nu.


Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: tack så mkt! ^^ ska ta fler bilder som "riktig" modell redan i helgen igen!

2009-11-04 @ 12:11:26
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design