idag borde jag spärras in

 Känner att jag behöver ta helg nu. Det är lika stressigt idag som resten av veckan och imorgon kommer inte att bli annorlunda.

Ska iväg på kurs idag också och det ser jag inte fram emot. Har en dålig dag känner jag. Huvudvärk, tandvärk, trött, sliten, känslig, allmänt tjurig och nere. Så idag är inte rätt dag att gå emot mig kan jag be att få tala om! Om du gör det så är det på egen risk, jag kan inte garantera din säkerhet!

 

Idag är en dag jag skulle stannat kvar under täcket.



Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

gumman då! hoppas du snart mår bättre!

2009-11-19 @ 13:36:20
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Johannah

Ok, jobbigt =/ jodå samma här typ.. är också trött.. har haft världens segaste dag i dag typ. Tänkte mysa mig ner i soffan och kolla på film och äta kladdkaka ;P själv då? Kram :)

2009-11-19 @ 22:41:34
URL: http://thisisjohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design