håll tummarna!

Gårdagen var väl inte en av mina bästa dagar kan jag väl villigt erkänna. Var på dåligt humör och sönderstressad, att Casper klipptes alldeles för kort gjorde inte saken bättre och som pricken över i:et så kände jag mig tjock också. Kändes som en hel del saker går åt pipsvängen, saker som jag inte kan råda över. Gillar inte saker som jag inte kan råda över för det gör ju att man känner sig maktlös. Tumme ner för det!

 

Idag så skulle jag vilja att alla håller tummarna för mig och ni kan fortsätta att hålla dem det närmsta dygnet. Behöver alla tummar jag kan få och gärna tårna också.

usch jag tror jag behöver en rejäl shoppingrunda!



Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman.inte skoj med såna dagar.Hoppas att denna tisdag blir en skön dag..Här är det soligt & skönt väder..Hoppas att du har samma tur :=) Det finns så många fina namn så vi har inte bestämt oss vad det blir förs den dagen han är hos oss.kram kram

2009-11-24 @ 10:06:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Hej gumman!

Ja näää.. Gud jag hade en likadan dag i går. Kännde at bägaren rann över! Blev nästan rädd för mig själv o mitt humör. Hemskt! :( men hoppas denna dagen blir bättre! :)



Håller allt jag kan hålla!!! Kniper tom med ögonen! PUSS

2009-11-24 @ 12:19:47
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design