1 månad kvar...

...till julafton. Kan ni fatta? vart har tiden tagit vägen?
Men i och med det tänker jag skriva en liten önskelista. Med betoning på liten. Vill ni ha den kompletta versionen kan ni kontakta mig antingen på mailen eller på mobilen.
Här kommer light versionen utan ngn som helst ordning, ENJOY!

♦ badsrumserie
♦ badkar
♦ parfym
♦ en tovfri päls till casper
♦ "liggstol"
♦ tapeter
♦ 1 veckas sol semester i mars
♦ en automatisk ryggkillare
♦ nintendo wiiiiiiiiiiiiiiii
♦ en kock
♦ kläder
♦ en feet klumpsumma pengar


 





Kommentarer
Postat av: Madde

Gillar du Victorias Secret? Spana i såfall in mitt senaste inlägg där jag visar en liten förhandstitt på den senaste showen som kommer sändas på tv i december! Kram /M

2009-11-24 @ 22:12:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design