vaken före...

...tuppen. vaknade kl fem och va pigg! hallå vad gick snett? men upp gick jag inte utan låg och drog i sängen fram till halv nio.
än så länge känner jag mig lite bättre än igår men vi får väl se framåt dagen hur allt går. ska strax hoppa in i duschen för att ta fram en representabel linda. sen ska jag gå ut med casper en längre runda och lite senare ska jag träffa m.g lite fort.
härligt underbart väder iaf hade det varit tvärtom hade jag nog lagt mig i sängen och dragit täcket över huvudet!


just nu är jag ingen bitch men som sagt dagen har bara börjat;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, mycket bitch här nu :-)



Vad händer? Är det pga rökningen som humöret inte riktigt är som det brukar va?



Idag blir det ut i buschen och för att bli stenåldersmänniska igen (=utan både dator och mobil). Ha en trevlig helg! :-)

2009-05-16 @ 12:29:47
Postat av: Peter

Hmm, det var jag som skrev förra kommentaren :-)

2009-05-16 @ 12:30:26
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design