Våga ta steget...

Ibland så känns det som
om livet står still
Och just det man är i
är inte det man vill


Man känner sig svag,
så vilsen och så feg...
Så känns det till den dag
man vågar ta ett steg


Då öppnas nya vägar
och man får perspektiv
Och plötsligt kan man se
hur man vill ha sitt liv


Och när man blickar bakåt
när man har fått distans
så ser man att det svåra
var källan till en chans.



Lina och cam gick precis och vi har fattat ett beslut. Ett beslut som jag känner känns väldigt bra, just nu.  jag vet hur jag vill leva mitt liv och nu jäklar ska ja se till att d bli så.
Allt går bara man vill!


nästan iaf...



Kommentarer
Postat av: LaLizita

haha fin bild på dig :)

vad är det nu ni beslutat om?? Nyfiken :)

Kram

2009-05-11 @ 22:03:11
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design