söndag

precis hemkommen efter middag hos pappa, himla skönt att slippa tänka på att man måste laga mat idag. Gårdagen va himla trevlig, skrattade en hel del och det va mkt pga m.g. Trodde han skulle skada mig rejält ett tag så som han slängde bak mig hela tiden.
Innan vi kom till själva "öltältet" va ja lite besviken på det för det va ju inget tält så det fick heta öltaket. men tycker d va lyckat ändå, Träffade bla kusinen vilket alltid är kul bjöd in mig själv å mg på "inflyttningsfest" hos han och sambon så får se när det blir=)!
Hade jätte kul igår lite synd att inte emil och johanna följde med ut bara. Anledningen till att de inte gjorde det va att de som mg inte spottade i glaset=)! Vissa ska ju helt enkelt inte spela ölspelet haha...;)


mg va riktigt törstig igår, här spottades det inte i glaset vilket han kommer att få höra länge=)


så här coola va paret i början av kvällen



b.f.f.


undra va det är vi beskådar här


me and mr m.g

kan ju säga att jag tog två bloss igår bara och det smakade skit så det blir nog ingen mer rökning alls för min del. duktigt va? Jag vet!

ikväll blir det mys i soffan för min del, pizza och film!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej!! och tack så mycket! :)

Im back efter en mysig men busy helg :)

Du verkar också haft en kul helg.. nice m.g



puss o kram, trevlig kväll, jag ska snart se Australia :)

2009-05-17 @ 20:53:25
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design