Skit dag...

Grått ute, regnet öser ner, blöt om fötterna, det är tisdag, hemska mardrömmar så jag knappt vågade somna om, försov mig och jag har ont i magen. Kan det bli en mer härligare dag? Sa jag att det var tisdag också?!  


Vet inte riktigt vad som är värst när man är ute och går, att det regnar utav bara tusan eller att det är halvt storm ute?

Igår var det nästan storm ute och man höll praktiskt taget på att blåsa bort. När jag var ute igår så gick jag förbi en trädgård där de hade sån fin gräsmatta. Den såg så inbjudande ut ville bara kasta av mig skorna, hoppa över staketet och gå runt på den. Kunde knappt kontrollera mig själv men till slut sansade jag mig och jag kunde gå samlat därifrån. (som sagt har aldrig påstått att jag är ngt vidare frisk) Man kan iaf säga att där var gräset grönare på andra sidan!

Varför ska man vara frisk i en sjuk värld?


  


Kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Jaa, visst var dom balla? xD

Allt bra med dig annars då? ;)

KRAMAR!

2009-05-05 @ 07:38:59
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Ååh, nej vad jobbigt! Mardrömmar borde försvinna! xD Hoppas att du vaknar till iallafall! :)

Jodå, med mig är det bra! Fast det är tråkigt i skolan idag! :(

KRAMAR!

2009-05-05 @ 07:47:47
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Men alltså varför drömmer du en massa hemskt varje natt?? Det är ju inte bra och måste ju betyda något.. hmm

2009-05-05 @ 18:34:04
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design